Hur vi behandlar personuppgifter

Norrköpings Kontoristförening med organisationsnummer 825001-0165 är personuppgiftsansvarig när föreningens verksamheter behandlar personuppgifter.

För vissa uppgifter om medlemmar har vi ett gemensamt ansvar tillsammans med de stiftelser som föreningen administrerar.

Vi följer Dataskyddsförordningen och de andra lagar och regler som gäller på dataskyddsområdet.

Kontaktuppgifter till oss ska alltid ingå i den information vi lämnar till de registrerade.

Har du frågor i egenskap av medlem eller allmänna frågor om hur vi behandlar personuppgifter kan du kontakta oss via fliken ”Kontakt” eller brevledes till Norrköpings Kontoristförening, Box 618, 601 14 Norrköping.

Mer information om hur vi behandlar personuppgifter hittar du i Integritetspolicy i flik ovan.

Om du har skyddade personuppgifter eller av andra särskilda skäl inte har möjlighet att uppge fullständiga personuppgifter, kontakta föreningens administratör för att ansöka om medlemskap.